______________________________________________________________________

Saturday, March 15, 2008

Greetings From Starbucks!

Sorry it's been so long! I did end up hearing from BJ the day after I posted my last blog. He basically told me he was "being good" and not to worry. Lol. But then the next day, his phone got shut off and I didn't hear from him for the rest of the week...until yesterday. He posted a comment on my Facebook that basically said he's heading home and that he hopes to see me this week. So we'll see...

Tonight is Todd's birthday celebration! I'm excited. We're gonna swim and hang out and drink and eat. You know, fun stuff! We may go out later, who knows... And!! I asked him to go to my cousin's wedding with me at the end of this month. He said he doesn't know yet, he has to check his schedule, but he'll definitely will go with me if he's available. After what happened with Austin, I won't go to another wedding with a potential boyfriend! It's bad luck. Which is why I asked Todd instead of BJ. And though I wish Todd was a potential boyfriend, he's spoken for, and I respect that. ((sigh))

Cecilia and I hung out the other day. We went to dinner and a movie, and then had a couple cocktails at Bennigan's. It was fun. We haven't been able to spend any time together in a while, and it was good to catch up. We discussed BJ too, of course. She seems to be getting used to the idea of us possibly dating, or...whatever. I wish I could get used to it! It still seems a little odd to me. I dunno...

So I'm in the process of saving up for a new Macbook Air, and so far I've got $1100, but I'm getting so impatient!! I'm typing this at Starbucks right now because my stupid laptop won't connect to the net in my house! So I had to pay 10 bucks to use the web here. It sucks, but it's kinda nice to be out of the house. Saturday's are never a good day to hang out at home cuz both my parents are there, and they usually like to pester me. Plus it's very zen here. Relaxing...

Anyways, I'm kind of just rambling now. Well, I guess I'll write again as soon as I can! I'm supposed to go to Huntsville on Wednesday to go to a party with BJ, but I'm not gonna write him back, or call him or anything till he calls me! But I'll be sure to keep you guys updated!!

3 comments:

alyssa said...

haha love it!! you should totally 'pull a bj' and go spring breaking somewhere and not call him at all......lol:)

K said...

Good for you on your decision not to call, e-mail, text BJ etc!! It sucks, but the less interested you seem, the more interested he'll be!! Esp. when he doesn't have spring break partying to distract him... Good luck!

PS- I haven't heard of a Bennigan's in years... LOL! I used to party at the one in Hunt Bch, CA back in the day.

Anonymous said...

How come you never write about your parents? Since you live with them and all.